
Markedsføring og kommunikasjon med Svanemerket
Med skyhøy kjennskap og tillit i den norske befolkningen er Svanemerket et godt verktøy for miljøkommunikasjon. Her kan du se hva du kan si om dine svanemerkede produkter, laste ned logo, lese reningslinjer for merkebruk og se eksempler på bruk av Svanemerket.
96%
i Norge kjenner Svanemerket
83%
mener Svanemerket gjør det enkelt å ta gode miljøvalg
86%
har tillit til at svanemerkede produkter er gode miljøvalg
Svanemerket er et kvalitetsstempel
Ole Robert Reitan, CEO i Reitan Retail, som eier Uno-X Mobility.
Vi tror Svanemerket gjør det enklere for forbrukere som ønsker å ta mer bærekraftige valg
Frode B. Hansen, administrerende direktør i Mascot Høie AS.

Svanemerket som kommunikasjonsverktøy
Forbrukerne overøses med grønnvasking, og EU strammer inn på regelverket for miljømarkedsføring. Hvilke konsekvenser får det?
Les mer >>
Ta kontakt om du vil ha hjelp til markedsføring og kommunikasjon med Svanemerket!
