Markedsføring i sosiale medier
Via denne siden kan du hente inspirasjon og tips til hvordan du kan kommunisere og skape dynamisk innhold med bruk av Svanemerket
86%
Av norges befolkning mener Svanemerket gjør det enkelt å ta gode miljøvalg
96%
Kjenner til svanemerket i Norge
85%
Er villig til å endre livsstilen dersom det hjelper miljøet
Hent inspirasjon fra Skogstad
Tekstilprodusenten Skogstad er en kjent merkevare for mange nordmenn. Med sine sine microfleece produkter for norske forhold tilbyr de kvalitetsprodukter som attpåtil er sertifisert med nordens offisielle og strengeste miljømerke. Dette er Skogstad flinke til å markedsføre i kombinasjon med vakker norsk natur – som vi alle ønsker å bevare. Vil du vite mer om hvordan Skogstad kommuniserer rundt sin sertfisering? Les mer på deres egen landingssidde for Svanmerket her
Slik kan det gjøres på Instagram:
Uno-x går i bresjen
Sammen med satsingen vår på lynlading av elbiler, så er svanemerket bilvask et viktig grep for en bærekraftig omstilling av vår virksomhet. Svanemerket er et kvalitetsstempel, og potensialet er stort.
Ole Robert Reitan, CEO i Reitan Retail, som eier Uno-X Mobility
Slik kan det gjøres på LinkedIn
Norges største bilvaskleverandør, Uno-X, fremhever Svanemerket som en god løsning for både kunden og miljøet. Besøk nettsiden deres for å hente mer inspirasjon fra en tjeneste som går i bresjen.
Når det gjelder forbrukerkommunikasjon er det viktig å være veldig tydelig. For vår del har det å bruke Svanemerket hjulpet masse, og noe vi har fått god respons på.
Katrine Fylling, Libresses kategoriansvarlige for intimprodukter i Norge.